Greenie
Legacy Member
Hoeveel zou ik nog voor deze PC krijgen (in zijn geheel), gekocht op 26/06/10 voor 700 euro (nieuw).
Case: Antec Performance P183
PSU: Be Quiet Straight Power 450W
Mobo: MSI 770-G45
CPU: AMD X2 II 250 (2x3GHz)
RAM: Kingston Valueram 1066Mhz 4GB (2x2GB)
GRAKA: Club3D HD5770 1GB
HD: Samsung Spinpoint F3 1TB sata2
Optisch: Pioneer DVD-RW
Verder staat er een legale student licentie van windows 7 op (ma3d.com).
Factuur/dozen aanwezig (+ 2jaar garantie van verkoopsdatum)
Case: Antec Performance P183
PSU: Be Quiet Straight Power 450W
Mobo: MSI 770-G45
CPU: AMD X2 II 250 (2x3GHz)
RAM: Kingston Valueram 1066Mhz 4GB (2x2GB)
GRAKA: Club3D HD5770 1GB
HD: Samsung Spinpoint F3 1TB sata2
Optisch: Pioneer DVD-RW
Verder staat er een legale student licentie van windows 7 op (ma3d.com).
Factuur/dozen aanwezig (+ 2jaar garantie van verkoopsdatum)