Ga de pc van mijn vriendin verkopen denk, wat zou ik daarvoor tegenwoordig kunne krijgne:
Athlon64 3000+
2*512DDR reg
Asus A8V mobo
XFX 6600GT 128Mb met zalman koeler (700 reeks of zoiets)
DVD/CD-rw combo drive
80Gb hd (sata)
denk zelfs nog een floppy

Aopen case QF50C