jastas
Legacy Member
Heb van m'n werk een Telenet Digicorder gekregen, maar aangezien ik reeds de hele dag (professioneel dan) tv mag zien ben ik hier niets mee...
Dit is een ONGEOPENDE digicorder (verzegeling hangt er nog aan) met verpakking. Kost nieuw nog steeds 200eur!
Hoeveel kan ik hier nog voor krijgen? Zijn er eventuele geinteresseerden?
Dit is een ONGEOPENDE digicorder (verzegeling hangt er nog aan) met verpakking. Kost nieuw nog steeds 200eur!
Hoeveel kan ik hier nog voor krijgen? Zijn er eventuele geinteresseerden?
( aktie loopt tot 2 jan. 08 )
ad: