AnthraX.PLayeR
Legacy Member
Heb hier nog een Odyssey 2100 uit 1978 compleet en werkend in doos. Doos is wel een beetje verneukt. Hier internetfoto's van het ding:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSE-RR5YX0TXDUac74lk6J-5KX7yJrH7hwjdnWfkiiOz0T5orsq
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7mz4ifuTXdD-eRW_KKWaH_uLUCqCJ6PHJro5tcrTghSMsAoGW4g
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSE-RR5YX0TXDUac74lk6J-5KX7yJrH7hwjdnWfkiiOz0T5orsq
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7mz4ifuTXdD-eRW_KKWaH_uLUCqCJ6PHJro5tcrTghSMsAoGW4g