Skyscraper
Legacy Member
Ik heb deze onlangs aangekocht, maar tot besef gekomen dat deze voor mijn hoge resolutie te kort komt..
Deze is dus maar een tijde in werking, dus kweetniet.
Echt gebruikssporen zijn niet echt mogelijk ^^
Zo goed als nieuw dus.
Doos & handleidingen & cds etc. zitten er nog bij.
Hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen?
Dit heeft mij zo'n kleine 400 euro gekost.
Bedankt
Deze is dus maar een tijde in werking, dus kweetniet.
Echt gebruikssporen zijn niet echt mogelijk ^^
Zo goed als nieuw dus.
Doos & handleidingen & cds etc. zitten er nog bij.
Hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen?
Dit heeft mij zo'n kleine 400 euro gekost.
Bedankt


250 zou ik als meeneemprijs doen. (of 260)