Archief - Nvidia GeForce 8800

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Ik heb deze onlangs aangekocht, maar tot besef gekomen dat deze voor mijn hoge resolutie te kort komt..
Deze is dus maar een tijde in werking, dus kweetniet.
Echt gebruikssporen zijn niet echt mogelijk ^^
Zo goed als nieuw dus.
Doos & handleidingen & cds etc. zitten er nog bij.

Hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen?
Dit heeft mij zo'n kleine 400 euro gekost.

Bedankt

longpatje

Legacy Member
graag merk, type, ouderdom, herkomst, factuur + garantie ?

Skyscraper

Legacy Member
Het merk doet er niet echt toe, is gewoon het pakket met spellen etc.
Ik weet het niet goed, ik denk point of view maar niet zeker.
Het is die 320 mb versie, ouderdom is een paar weekjes maar.
Factuur & garantie zijn in orde.

Desperatozz

Legacy Member
merk doet er juist -wel- toe ... er is namelijk een aanzienlijk prijsverschil tussen merken
dus als je een correcte prijsschatting wilt, zal je het merk moeten prijsgeven

waarom vraag je hier anders hulp :p

Triple0

Legacy Member
ik denk iets rond de 250, weetni zeker he, 8800 gts 320 mb kunda al kope voor 295 euro nieuw

RealFlub

Legacy Member
triple0 zei:
ik denk iets rond de 250, weetni zeker he, 8800 gts 320 mb kunda al kope voor 295 euro nieuw
in nl voor 265euro +15euro verzendkosten is dus totaal 280euro

maar deze week hebben er nog 2 8800GTS 320 voor 220 buitengegaan (Albatron en Leadtek door JMKe)

PsYmon

Legacy Member
Er zijn er onlangs 2 verkocht voor 220 euro. Aangezien bij u alles er nog bijzit en zo zal het iets meer zijn. 250 is misschien wel wat hoog gegrepen, maar niet helemaal onrealistisch :)

RealFlub

Legacy Member
PsYmon zei:
Er zijn er onlangs 2 verkocht voor 220 euro. Aangezien bij u alles er nog bijzit en zo zal het iets meer zijn. 250 is misschien wel wat hoog gegrepen, maar niet helemaal onrealistisch :)
bij die andere zat alles ook er nog bij hoor ;) 250 zou ik als meeneemprijs doen. (of 260)

Skyscraper

Legacy Member
Hmm moest ik zeker weten dat iemand hier 250 voor wil geven exclusief verzending etc. zou ik dit wel overwegen..

Mcstealth

Legacy Member
spijtig dat et geen MSI is want ik zoek een 2de eigenlijk om in SLI te draaien , en ik hoor jullie al maakt toch ni uit :p , maar de MSI draait standaard pakt sneller ( toch de OC editie :) , dus komen de speeds van cpu & geheugen niet overeen :) maar 250 moet hij zeker nog kunnen krijgen van zen kaart :)

Mcstealth

Legacy Member
ja das software matig da die zelfde draait dan :) ma die van msi is hardwarematig sneller , zit ander geheugen op & da kunde ni flashe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan