EpilEpic
Legacy Member
hoj,
Bij deze heb ik de mogelijkheid om mijn nokia xpressmusic 5800 te verkopen aan een vriend, nu wil ik graag weten wat ik er voor zou kunnen vragen, ik dacht persoonlijk aan iets van een €90
wat zit erbij:
nu zou ik graag eens van jullie horen wat jullie denken dat dit nog waard is?
grtz,
John
Bij deze heb ik de mogelijkheid om mijn nokia xpressmusic 5800 te verkopen aan een vriend, nu wil ik graag weten wat ik er voor zou kunnen vragen, ik dacht persoonlijk aan iets van een €90
wat zit erbij:
- nog een beetje garantie (factuur)
- de doos + alle toebehoren
- een hoesje van noreve (versleten)
- het toestel zelf (krasloos)
- een microSD van 4G
nu zou ik graag eens van jullie horen wat jullie denken dat dit nog waard is?
grtz,
John