Terror Factor
Legacy Member
http://www.smartphoneshop.be/product/36898/nokia-n91-8-gb.html
Ik had een N91 4gb, maar een firmwareupdate was mislukt, en ze hebben hem niet kunnen maken, dus ik heb deze nieuw teruggekregen.
Het toestel zelf is dus gloednieuw, doos+lader+batterij is van de "oude".
Hoeveel zou ik voor deze kunne krijge? Ben nog ni zeker of ik hem verkoop, want hij kan wel praktisch alles wat ik wil dat hij kan, maar ik zou graag is ene me windows mobile op probere.
Ik had een N91 4gb, maar een firmwareupdate was mislukt, en ze hebben hem niet kunnen maken, dus ik heb deze nieuw teruggekregen.
Het toestel zelf is dus gloednieuw, doos+lader+batterij is van de "oude".
Hoeveel zou ik voor deze kunne krijge? Ben nog ni zeker of ik hem verkoop, want hij kan wel praktisch alles wat ik wil dat hij kan, maar ik zou graag is ene me windows mobile op probere.