Heb een Nokia N73 van Oktober 2006 en zou deze graag van de hand doen wegens aankoop iPhone. Hij is dus 1 jaar en een paar maanden oud, gebruiksschade op het scherm en op enkele plekken op de gsm zelf (afgeschoten verf). Hoeveel zou ik hier nog voor krijgen?
Greetz