Davy@TNG
Legacy Member
Deze nokia is nu een jaartje oud maar is nog maar een paar maanden in gebruik en ja batterij gaat nog een week mee . Is eigenlijk nog niks aan lag al meer in de kast dan wat anders . Zou me graag een nieuwe Nokia kopen maar deze moet me eerst van de hand dan .
Wat zou ik daarvoor nog krijgen ?
Wat zou ik daarvoor nog krijgen ?