Kerlesh
Legacy Member
Wou eens weten wat mijn gsm nog waard is vandaag de dag mits ik aan het twijfelen ben om een andere aan te schaffen.
Het ga dus over een zwarte nokia n70, aangekocht in september 2007 voor een 250eur in 1 of ander pakket. Factuur heb ik normaal ook nog liggen.
Hierbij heb ik dan ook nog rond februari een blauwetand gps ontvanger van nokia gekocht voor een 120eur. Alsook heb ik dan tegelijk nog een houder om deze aan je auto raam te kunnen bevestigen. Een kabel voor 12v stopcontact ook bijgeleverd welliswaar.
Er kan dus zonder problemen gps software worden gebruikt voor symbian smartphones zoals bv tomtom.
mvg Jeroen
Het ga dus over een zwarte nokia n70, aangekocht in september 2007 voor een 250eur in 1 of ander pakket. Factuur heb ik normaal ook nog liggen.
Hierbij heb ik dan ook nog rond februari een blauwetand gps ontvanger van nokia gekocht voor een 120eur. Alsook heb ik dan tegelijk nog een houder om deze aan je auto raam te kunnen bevestigen. Een kabel voor 12v stopcontact ook bijgeleverd welliswaar.
Er kan dus zonder problemen gps software worden gebruikt voor symbian smartphones zoals bv tomtom.
mvg Jeroen