tele(n)ettertje
Legacy Member
aangekocht begin december 2007 bij expansys (EU model)
http://www.nokia.be/link?cid=PLAIN_TEXT_585791
Zwart model, werkt perfect, nieuwstaat, screenprotector aanwezig
nieuwprijs 299eur
wat kan ik er nog voor krijgen
reden dat ik een andere wil: ik wil terug NL op mijn telefoon (gemis bij T9 tekst invoer voor sms'en)
p.s. het is mogelijk om er NL op te laten zetten (40eur bij Nokia Service point) maar dan mag je geen firmware update meer uitvoeren of je bent het terug kwijt.
http://www.nokia.be/link?cid=PLAIN_TEXT_585791
Zwart model, werkt perfect, nieuwstaat, screenprotector aanwezig
nieuwprijs 299eur
wat kan ik er nog voor krijgen
reden dat ik een andere wil: ik wil terug NL op mijn telefoon (gemis bij T9 tekst invoer voor sms'en)
p.s. het is mogelijk om er NL op te laten zetten (40eur bij Nokia Service point) maar dan mag je geen firmware update meer uitvoeren of je bent het terug kwijt.