Firestyler
Legacy Member
wat is dit nog waard?
half jaar geleden ongeveer 250€ voor betaald
alles zit er nog bij, garantie etc...
http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/e50/index.html
half jaar geleden ongeveer 250€ voor betaald
alles zit er nog bij, garantie etc...
http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/e50/index.html