Sprits
Legacy Member
Ik heb een Nokia 6500 Slide.
http://www.nokia.be/A4430256
Compleet in orde.
Gekocht op 14-12-2007 voor €379 (huidige prijs = +- €325)
Factuur, 256mb geheugenkaart, lader, handleiding, kabel om gsm op de tv te bekijken, usb kabel en hoofdtelefoon.
Nog anderhalf jaar waarborg bij Vandenborre.
Kleine gebruikerskrasjes op het scherm maar deze zijn niet op te merken tenzij je er echt achter zoekt. Het plastiekje dat erover zat is er pas een maand geleden afgehaald.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
Ik had gedacht +- €275 (max €300)
http://www.nokia.be/A4430256
Compleet in orde.
Gekocht op 14-12-2007 voor €379 (huidige prijs = +- €325)
Factuur, 256mb geheugenkaart, lader, handleiding, kabel om gsm op de tv te bekijken, usb kabel en hoofdtelefoon.
Nog anderhalf jaar waarborg bij Vandenborre.
Kleine gebruikerskrasjes op het scherm maar deze zijn niet op te merken tenzij je er echt achter zoekt. Het plastiekje dat erover zat is er pas een maand geleden afgehaald.
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?
Ik had gedacht +- €275 (max €300)