koansdflu
Legacy Member
hey mensen
heb hier nokia 6230i
ALS 'k hem zou weg doen, wa zou 'k er dan nog voor krijgen denkt ge?
hij is in goede staat...
gebruikers sporen van 't veel sms'en en vanachter 2 kleine puntjes van telkens inmijn carkit te duwen
nog garantie tot september
lol
1.3 mp. camera
en voor de rest een leuk gsmeke
heb hier nokia 6230i
ALS 'k hem zou weg doen, wa zou 'k er dan nog voor krijgen denkt ge?
hij is in goede staat...
gebruikers sporen van 't veel sms'en en vanachter 2 kleine puntjes van telkens inmijn carkit te duwen
nog garantie tot september
lol1.3 mp. camera
en voor de rest een leuk gsmeke