svp46
Legacy Member
Ik zou graag een ander toestel kopen daarom dat ik wil weten wat mijn nokia 5800 nog waard is.
-Toestel is bijna 1j oud
-Zo goed als geen krassen
-Scherm 100% krasvrij (altijd screenprotector gehad)
-Doos (met alles wat er in zat) ,
-enkel zonder de oortjes
Ik vrees enkel dat hij niet goed meer zal verkopen (oud model
)
Alvast bedankt
-Toestel is bijna 1j oud
-Zo goed als geen krassen
-Scherm 100% krasvrij (altijd screenprotector gehad)
-Doos (met alles wat er in zat) ,
-enkel zonder de oortjes
Ik vrees enkel dat hij niet goed meer zal verkopen (oud model
)Alvast bedankt