gStar
Legacy Member
heb dus nen nintendo Wii staan , maar omdat ik en mijn vriendin er niet veel op spelen ben ik eraan aant denken om hem te verkopen.
de Wii is begin Februari 2008 aangekocht , dus maar een maandje oud. heb ne keer de nieuwprijzen opgetelt en ik kom uit aan 451 euro voor het hele pakket. hoeveel ga ik er nog voor krijgen
Wat heb ik allemaal?
- Nintendo Wii
- 2 remotes
- 2 nunchucks
Games :
- Wii Sports
- Wii Play
- Mario Party 8
- Big brain academy
- Far Cry vengeance
de Wii is begin Februari 2008 aangekocht , dus maar een maandje oud. heb ne keer de nieuwprijzen opgetelt en ik kom uit aan 451 euro voor het hele pakket. hoeveel ga ik er nog voor krijgen
Wat heb ik allemaal?
- Nintendo Wii
- 2 remotes
- 2 nunchucks
Games :
- Wii Sports
- Wii Play
- Mario Party 8
- Big brain academy
- Far Cry vengeance
