SkyLar
Legacy Member
wegens een upgrade in de nabije toekomst heb ik een nikon d60 te koop. u vroeg ik mij af wat dat nog waard is.
Er is geen enkel kras op het scherm en altijd met zorg behandeld. garantie is er niet meer bij.
1 minpuntje: het klepje voor de SD kaart is afgebroken, maar dit veranderd niks aan de kwaliteit van de kodak en of het hanteren ervan.
greets
Er is geen enkel kras op het scherm en altijd met zorg behandeld. garantie is er niet meer bij.
1 minpuntje: het klepje voor de SD kaart is afgebroken, maar dit veranderd niks aan de kwaliteit van de kodak en of het hanteren ervan.
greets