saikoboarder
Legacy Member
Ik heb een ongebruikte 8800GT MSI OC
ik wil ze mss wegdoen omdat ik een 8800GTS heb en als ik die verkoop krijg ik er wss veel te weinig voor terug en de extra prestaties hoeven voor mij nog niet direct.
Er kan voor een factuur gezorgd worden maar niet met de exacte prijs (ik heb iets ingeruild en daarom korting gekregen)
hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen ?
ik hoop van rond de 290€ of is dat overdreven ?
ik wil ze mss wegdoen omdat ik een 8800GTS heb en als ik die verkoop krijg ik er wss veel te weinig voor terug en de extra prestaties hoeven voor mij nog niet direct.
Er kan voor een factuur gezorgd worden maar niet met de exacte prijs (ik heb iets ingeruild en daarom korting gekregen)
hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen ?
ik hoop van rond de 290€ of is dat overdreven ?

