wooffie
Legacy Member
iow,
ik wil msis binnenkort een iphone kopen en vroeg mij af heoveel ik nog zou krijgen voor mijn gsm.
http://www.tech2.com/media/images/img_1419_motorola-krzr-k1.jpg
http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0008/motorolakrzrk1/
ik heb deze al ongeveer 4 maand, dus nog in garantie normaal. Enkele krasjes op maar verder geen gebruikssporen + een micro sd 1 GIG.
laat mij iets weten , bedankt
Grtz
ik wil msis binnenkort een iphone kopen en vroeg mij af heoveel ik nog zou krijgen voor mijn gsm.
http://www.tech2.com/media/images/img_1419_motorola-krzr-k1.jpg
http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0008/motorolakrzrk1/
ik heb deze al ongeveer 4 maand, dus nog in garantie normaal. Enkele krasjes op maar verder geen gebruikssporen + een micro sd 1 GIG.
laat mij iets weten , bedankt
Grtz