brittjan
Legacy Member
Vermits mijn gewone pc toch aan de tv hangt is mijn mediacenter een beetje overbodig geworden omdat deze de media vroeger van de gewone pc streamde..
Nu ben ik aan het denken om de media pc in onderdelen weg te doen..
Kan iemand mij vertellen wat dit nog waard is?
Moederbord: Zotac ion mITX A Atom 330
mini-itx.com - zotac ion review
Heeft Wifi, een voeding,.. Doos en accessoires zijn uiteraard aanwezig.
Nieuwprijs was 170 euro.
Ramgeheugen Corsair ddr2 2gb
Nieuwprijs was 45 euro.
Factuur van beide onderdelen is aanwezig, garantie loopt nog tot 9 februari 2012.
Nu ben ik aan het denken om de media pc in onderdelen weg te doen..
Kan iemand mij vertellen wat dit nog waard is?
Moederbord: Zotac ion mITX A Atom 330
mini-itx.com - zotac ion review
Heeft Wifi, een voeding,.. Doos en accessoires zijn uiteraard aanwezig.
Nieuwprijs was 170 euro.
Ramgeheugen Corsair ddr2 2gb
Nieuwprijs was 45 euro.
Factuur van beide onderdelen is aanwezig, garantie loopt nog tot 9 februari 2012.