hansje2003
Legacy Member
Pda met extra Dockingstation en SD kaartje van 1GB.
Kompleet in originele doos met alle toebehoren.
GPS werkt perfect met TOMTOM 6
Te weinig gebruikt, enkel als GPS, daarom zal hij misschien te koop worden gesteld
2 jaar oud
enkele foto's
http://tinyurl.com/2xornq
http://tinyurl.com/2bmubq
Wat zou ik hier nog voor mogen vragen?
Mvg,
Hans
Kompleet in originele doos met alle toebehoren.
GPS werkt perfect met TOMTOM 6
Te weinig gebruikt, enkel als GPS, daarom zal hij misschien te koop worden gesteld
2 jaar oud
enkele foto's
http://tinyurl.com/2xornq
http://tinyurl.com/2bmubq
Wat zou ik hier nog voor mogen vragen?
Mvg,
Hans