Archief - medion MD97500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nOOb 001

Legacy Member
laptop van een kameraad van mij
dit zijn de gegevens
* 80 GBharde schijf (5400 TPM)
* Intel® Pentium® M 740-processor (1,73GHz, 2MB L2-cache, FSB 533) met Intel® 915PM-chipset
* groot werkgeheugen: 512 MB DDR II RAM
* 8x multistandaard CD-/DVD-brander met DVD RAM en ondersteuning voor Dual Layer
* 15,4" hoogglans TFT WXGA breedbeeldscherm (1280x800 pixels)
* Lange werktijd batterij
* maximale veiligheid via biometrische codering met behulp van uw vingerafdruk
* High End grafische kaart ATI® Mobility™ Radeon™ X700 XL PCI-Express technologie met 128MB DDR RAM
* Bluetooth™ ondersteuning voor een draadloze verbinding met uw mobiele telefoon, PDA, etc.
* 8-kanaals High Definition audio-uitgang (analoog + S/P-DIF) voor de digitale thuisbioscoopervaring met optimaal geluid (alleen bij een - niet inbegrepen - passend luidsprekersysteem)
* multifunctioneel touchpad met verlichte snelstarttoetsen voor de comfortabele bediening van multimedia-toepassingen, eenvoudig de gewenste toepassing, zoals internet, e-mail of mediaspeler selecteren en klaar !
* Intel® Pro/Wireless 2200
* IEEE 802.11b/g WLAN 54MBit/s
* 2 geïntegreerde luidsprekers
* 7 in 2 multikaartlezer
* netwerkcontroller 10/100 MBit/s.
* 56K/V.90 modem incl. aansluitkabel
* LED-toetsverlichtin
* Aansluitingen:
1x PCMCIA type II, 1x PCI Express Card/54, 4x USB 2.0, 1x DVI (VGA),
1x Line Out of S/P-DIF optisch,
1x Line In of luidspreker achter,
1x microfoon of midden/subwoofer
(De beschikbaarheid van deze aansluitingen is in te stellen via de software.), 1 x surround achter,
1x hoofdtelefoon, 1x digitaal Out Cinch, 1x infrarood,
1x modem (RJ11),
1x LAN (RJ45),
1x FireWire IEEE 1394, 1x TV out

Softwarepakket (OEM versies):
Microsoft® Windows® XP Home Edition, SP2 (voorgeïnstalleerd en op recovery cd), Microsoft® Works® 8.5 (voorgeïnstalleerd en op dvd), MEDION HOME CINEMA (omvat professionele programma´s voor video- en audiotoepassingen, voorgeïnstalleerd en op cd/dvd), PowerDVD 6, PowerCinema, PowerDirector 4.0 SE, PowerProducer 3, Medi@Show, Nero
Burning ROM 6, Nero Recode 2-SE (programma voor het kopiëren van dvd's en dvd´s zonder kopieerbeveiliging**, voorgeïnstalleerd en op cd/dvd), Videon (ook zonder basiskennis maakt u in een hand-omdraai eigen video's of diashows met verbluffende effecten waar u bovendien muziek aan kunt toevoegen, voorgeïnstalleerd), eTrust AntiVirus (Inclusief 90 dagen gratis internet-update, voorgeïnstalleerd). 3 Jaar garantie.

zo van het internet geplukt
er staan krassen enzo op aan de bovenkant

http://**************/nOOb 001/albums/show.dml?id=473122
verander de ************** door my . opera . com zonder de spaties

garantie moet eens nagezien worden, maar ik weet het niet zeker
alles op de pics zit erbij, en word ook enkel als geheel verkocht

ik dacht zelf aan een 250 - 300 euro of is dit wat te optimistisch?
interrese laat ook maar weten

indien er tot verkoop word overgegaan, enkel ophaling, word niet verzonden

kibo

Legacy Member
300€ is wel zèèr optimistisch,
200-225€ zal wel lukken, mss richting 250€ op kapaza,etc.

nOOb 001

Legacy Member
ik zal dan binnekort een threadje opstarten, ik sttur jullie dan wel een pm

Che Guevara

Legacy Member
denk zelfs dat die 250 hier moet lukken zelfs iets meer misschien

anders spreken ze elkaar hier zeer hard tegen

had tijdje geleden in de gezoicht thread gevraagd achter een laptop voor max 200 euro met vereisten 512 ram en dvdbrander
daar lachte men mij uit da ik da ni ging vinden voor die porijs dat ik daar linimum 300 voor op tafel ging moeten leggen dus ja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan