Antwerpstam
Legacy Member
Bij deze zou ik graag mijn desktop willen verkopen.
Aangezien ik tegenwoordig altijd een laptop gebruik, staat deze er toch maar te staan.
De desktop is aangekocht op 28/11/2008 en in perfecte staat.
Deze word geleverd in de originele doos met de software, muis, toetsenbord en luidsprekers.
Specificaties: MEDION® AKOYA® P7300 D
Iemand een idee wat ik hier nog voor kan vragen?
Aangezien ik tegenwoordig altijd een laptop gebruik, staat deze er toch maar te staan.
De desktop is aangekocht op 28/11/2008 en in perfecte staat.
Deze word geleverd in de originele doos met de software, muis, toetsenbord en luidsprekers.
Specificaties: MEDION® AKOYA® P7300 D
Iemand een idee wat ik hier nog voor kan vragen?