Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wasbeer zei:80-80-60
en nooit oc geloof ik nooit met zo een moederbord![]()
toen gekocht op aanraden van anderen omdat het zo een goed mobo is en je kan het goed overclocken etc, maar nooit nodig gehad en nog geen jaar erachter een dell laptop gehad die kapot is gegaan waardoor ik een alienware laptop kreeg (betaald door dell
). Dus de pc staat al een jaar niks te doen. Dus het was qua mobo al overkill toen, en nu zeker
maar nooit overclockedWasbeer zei:en wat denk je zelf van de schatting ?

ik heb net tussen de verkopen gezocht en hetzelfde gemerkt. Misschien hou ik die dan wel ff bij, of ik ruil hem voor een x2 met opleg
Wasbeer zei:pakt ook ma 70-80 kost 135nieuw fzo

Wasbeer zei:ja maar laagste prijs was 135 dacht ik ?
