[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Omdat ik overweeg om een macbook pro te kopen (ben gewoon van op 17" te werken) wil ik eens kijken wat mijn laptop nog waard zou zijn ...
Het gaat over het volgende :
Macbook BLACK 3,1
Intel Core2 duo 2.2Ghz
4MB L2-cache
4GB geheugen (2x 2GB 667Mhz van kingston , originele 2* 512mb van apple zit er bij)
8x Double-Layer SuperDrive (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
met second skin gemaakt uit polycarbonate
160GB hd
1280x800
13"1 glossy scherm
doos en leopard osx en alles erop en eraan
ondersteund 802.11b/g/n
Aangekocht in eind februari 2008 en nog geen enkel krasje erop, altijd in plastiekje gestoken..
is 1000€ nog haalbaar?
Het gaat over het volgende :
Macbook BLACK 3,1
Intel Core2 duo 2.2Ghz
4MB L2-cache
4GB geheugen (2x 2GB 667Mhz van kingston , originele 2* 512mb van apple zit er bij)
8x Double-Layer SuperDrive (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
met second skin gemaakt uit polycarbonate
160GB hd
1280x800
13"1 glossy scherm
doos en leopard osx en alles erop en eraan
ondersteund 802.11b/g/n
Aangekocht in eind februari 2008 en nog geen enkel krasje erop, altijd in plastiekje gestoken..
is 1000€ nog haalbaar?