Archief - Macbook (2.0 Ghz, wit) + Accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fuwwel

Legacy Member
Hallo!

Binnen enkele maand verkoop ik mijn macbook zodat ik een macbook pro kan kopen. Daarom had ik graag geweten hoeveel ik ongeveer zou kunnen vragen :)

Macbook is momenteel ongeveer 10 maand oud, maar tegen dat ik hem verkoop zal hij 1+ jaar oud zijn dus geen garantie meer op. Er is niets mis mee :) Modelaanduiding is 'Macbook2,1'. Facturen zijn van de meeste dingen aanwezig, maar ik heb bv mijn Macbook aangekocht samen met de Tucano Second Skin dus aparte facturen zijn er niet voor alles. Macbook is ook met edu-discount aangekocht in Switch te Gent voor ongeveer 1000 euro.

Niets van vuiligheid aan, ik kuis het scherm regelmatig af met een speciale vloeistof en zachte doek en de toetsen kuis ik met alcoholdoekjes. Het wordt soms wat 'donker' waar je polsen liggen maar dat gaat er heel gemakkelijk af met zo'n Mr. Propre Power Eraser. Het is enkel wat 'shiny' waar mijn handen lagen door wat slijtage.

Specs:
- 2.0 Ghz Core 2 Duo met 4 MB L2 cache
- 2GB RAM, zelf gekocht en ingestoken, originele 2*512 MB sticks worden meegeleverd.
- 250 GB 5400 rpm harde schijf, ook zelf gekocht en ingestoken, originele 80 GB schijf wordt ook meegeleverd. Model van 250 gig schijf: SAMSUNG HM250JI
- Mac OSX Leopard apart in doosje (nieuw 120 euro), zelf aangekocht, meegeleverd OSX Tiger doosje wordt uiteraard meegegeven :)
- Batterij gaat nog steeds een goede 3 uur mee, volgens coconutBattery is de maximum lading 5374 mAh, originele capaciteit is 5020. Het heeft nog tot de theoretische maximum 5500 geweest maar zakt wat na regelmatige charges :)
- Een kleine opmerking ivm de power adapter: het MagSafe beschermstukje is kapotgegaan (Laat nooit je adapter liggen in de buurt van kinderen :p). Ik heb het gewikkeld met plakband waardoor niets scheurt of kapotgaat, het werkt nog perfect maar ziet er natuurlijk wat meer ghetto uit ;)

Accessoires:
- mini-DVI naar S-video en TV-out kabeltje (nieuw 20 euro)
- mini-DVI naar VGA kabeltje (nieuw 20 euro)
- Mighty Mouse, december 2007 aangekocht (nieuw 70 euro)
- Apple Remote: werd toen nog meegeleverd maar nu niet meer, daarom dat ik het hier zet maar ik zou er niets extra's voor vragen :) Paar keer gebruikt, teruggestoken in plastiek.
- Zwarte Tucano Second Skin beschermhoes (nieuw 24 euro)
- iPod oortjes.
- Een Gelaskin van Mario en Luigi: is in feite een vinyl sticker met groeven onderaan zodat er geen lucht vastzit bij het aanbrengen. Het zijn echter heel speciale stickers die je kunt afhalen zonder dat ze kleverigheid nalaten of hun kleverigheid verliezen. Het heeft me 3 keer proberen gekost eer het er perfect opzat dus ik kan die eigenschappen wel bevestigen :)

Foto van mijn gelaskin, op mijn macbook uiteraard: http://users.pandora.be/dlec/gelaskin.jpg
Nieuwprijs ervan is 23 euro, maar deze zijn (nog) niet te krijgen op www.gelaskins.be , ik heb de mijne moeten laten overkomen uit de UK.

Ik weet dat de prijzen wat anders zullen liggen binnen 2 of 3 maand maar ik had graag een beetje een richtprijs gehad. Alvast bedankt!

mythe

Legacy Member
Zet hem binnen 2 maand nog is terug bij prijsschatting, dan gaat we er betere prijs kunnen op kleven dan nu.

fuwwel

Legacy Member
Ja maar dan zet ik'm op een verkoopthread, kdacht mss hier een richtprijs te krijgen. Kheb dan ook meteen een groot deel van mn verkooppost al klaar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan