localhost1985
Legacy Member
Yow,
ben aan het peinzen om me studio monitors aan te schaffen.
Mijn Logitech Z-2300 zou dus overbodig worden.
27 januari dit jaar gekocht, heeft enkel op m'n kamer gestaan, en ziet er nog perfect als nieuw uit, geen schrammetjes of niets.
Wat zou ik hier nog voor kunnen vangen?
ben aan het peinzen om me studio monitors aan te schaffen.
Mijn Logitech Z-2300 zou dus overbodig worden.
27 januari dit jaar gekocht, heeft enkel op m'n kamer gestaan, en ziet er nog perfect als nieuw uit, geen schrammetjes of niets.
Wat zou ik hier nog voor kunnen vangen?

