Shadowfox
Legacy Member
Het is een QWERTY toetsenbord.
Deze is nog in perfecte staat!
Doos en al heb ik ook nog, enkel het kasticket niet.
Wat is deze nog waard als ik hem zou willen wegdoen?!
Reden van eventuele verkoop: Verloren interesse in gaming en dus een toetsenbord die ik niet meer gebruik.
Deze is nog in perfecte staat!
Doos en al heb ik ook nog, enkel het kasticket niet.
Wat is deze nog waard als ik hem zou willen wegdoen?!
Reden van eventuele verkoop: Verloren interesse in gaming en dus een toetsenbord die ik niet meer gebruik.