Zorofroozo
Legacy Member
Graag een schattingkje
*Ik verkoop een 166mhz pctje met smoothwall op, 2 netwerk kaarten 10/100 en een wifi kaart B/G, hij ziet er ongeveer zo uit:foto
Deze is dus ideaal om als router/firewall te gebruiken. En heel wat veiliger dan de meeste commerciële toestellen. Daarentegen is deze natuurlijk wel groter.
*12poorts superstackII Hub 10/100 van 3Com. Industriële hub met kortsluitings beveiliging.
*Een Emachine (imac G3 kloon met 500mhz i386 processor). Draait Xubuntu op, zeer gebruiksvriendelijke linux, en lekker snel (screenshots) . Met floppy en cdrom, rgb en vga uitgang, "next, play, enz toetsen aan cdrom" foto
daar geef ik ook nog mijn oude logitech Mx510 bij, een standaard toetsenbord en een headsetje van sweex.
1 250w en 1 300w voeding, Component Pro, 1 in perfecte staat, de andere voor onderdelen (net uit pc van ne maat gehaald, pc boote pas na herhaaldelijk op start knop te drukken, ergens een componentje doorgebrand waarsch, denk de 300)
*2 pci express 8X risers, eentje naar links en eentje naar rechts. Zeer handig als je een goede grafische kaart in een low profile case wilt krijgen. hiermee leg je dus je grafische kaart parallel met je moederbord (een draaing van 90° tegenover de normale stand)
*2 Boxen van JVC, 1tje is versleten en kraakt als je hem luid wilt zetten. 3 Ohms, 9wat
*Stuurwiel met pedalen, Joyrider Pro, 3 in 1 (vliegtuig, motor, auto), verkoop omdat ik het niet bollende krijg onder xp, onder 2000 werkte het. foto pedalen en het stuur
laat jullie maar is goed gaan ^^
*Ik verkoop een 166mhz pctje met smoothwall op, 2 netwerk kaarten 10/100 en een wifi kaart B/G, hij ziet er ongeveer zo uit:foto
Deze is dus ideaal om als router/firewall te gebruiken. En heel wat veiliger dan de meeste commerciële toestellen. Daarentegen is deze natuurlijk wel groter.
*12poorts superstackII Hub 10/100 van 3Com. Industriële hub met kortsluitings beveiliging.
*Een Emachine (imac G3 kloon met 500mhz i386 processor). Draait Xubuntu op, zeer gebruiksvriendelijke linux, en lekker snel (screenshots) . Met floppy en cdrom, rgb en vga uitgang, "next, play, enz toetsen aan cdrom" foto
daar geef ik ook nog mijn oude logitech Mx510 bij, een standaard toetsenbord en een headsetje van sweex.
1 250w en 1 300w voeding, Component Pro, 1 in perfecte staat, de andere voor onderdelen (net uit pc van ne maat gehaald, pc boote pas na herhaaldelijk op start knop te drukken, ergens een componentje doorgebrand waarsch, denk de 300)
*2 pci express 8X risers, eentje naar links en eentje naar rechts. Zeer handig als je een goede grafische kaart in een low profile case wilt krijgen. hiermee leg je dus je grafische kaart parallel met je moederbord (een draaing van 90° tegenover de normale stand)
*2 Boxen van JVC, 1tje is versleten en kraakt als je hem luid wilt zetten. 3 Ohms, 9wat
*Stuurwiel met pedalen, Joyrider Pro, 3 in 1 (vliegtuig, motor, auto), verkoop omdat ik het niet bollende krijg onder xp, onder 2000 werkte het. foto pedalen en het stuur
laat jullie maar is goed gaan ^^

