Archief - Linux firewall, xubuntu linux pc, pci express risers, hub en onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorofroozo

Legacy Member
Graag een schattingkje

*Ik verkoop een 166mhz pctje met smoothwall op, 2 netwerk kaarten 10/100 en een wifi kaart B/G, hij ziet er ongeveer zo uit:foto

Deze is dus ideaal om als router/firewall te gebruiken. En heel wat veiliger dan de meeste commerciële toestellen. Daarentegen is deze natuurlijk wel groter.


*12poorts superstackII Hub 10/100 van 3Com. Industriële hub met kortsluitings beveiliging.


*Een Emachine (imac G3 kloon met 500mhz i386 processor). Draait Xubuntu op, zeer gebruiksvriendelijke linux, en lekker snel (screenshots) . Met floppy en cdrom, rgb en vga uitgang, "next, play, enz toetsen aan cdrom" foto

daar geef ik ook nog mijn oude logitech Mx510 bij, een standaard toetsenbord en een headsetje van sweex.
1 250w en 1 300w voeding, Component Pro, 1 in perfecte staat, de andere voor onderdelen (net uit pc van ne maat gehaald, pc boote pas na herhaaldelijk op start knop te drukken, ergens een componentje doorgebrand waarsch, denk de 300)


*2 pci express 8X risers, eentje naar links en eentje naar rechts. Zeer handig als je een goede grafische kaart in een low profile case wilt krijgen. hiermee leg je dus je grafische kaart parallel met je moederbord (een draaing van 90° tegenover de normale stand)


*2 Boxen van JVC, 1tje is versleten en kraakt als je hem luid wilt zetten. 3 Ohms, 9wat


*Stuurwiel met pedalen, Joyrider Pro, 3 in 1 (vliegtuig, motor, auto), verkoop omdat ik het niet bollende krijg onder xp, onder 2000 werkte het. foto pedalen en het stuur


laat jullie maar is goed gaan ^^

Zorofroozo

Legacy Member
die voedingen zijn natuurlijk appart van de xubuntu pc ;)

zou iemand aub deze dingen willen schatten?

kibo

Legacy Member
volgens mij is dit allemaal niet veel waard,
kan der geen prijzen opplakken:p

Zorofroozo

Legacy Member
lol:p nu ja,
12poorts hub bv, wat zou ik daar voor vrage,
de firewall?
de xubuntu pc? en onder linux is die dus echt snel :p, gwoon ongeschikt om te game, vandaar ook linux;)

successor

Legacy Member
die linux : €25 max.
die hub : €15 (tis een hub , en geen switch, vandaar ook de prijs)
die kloon (zal wel een K6 of een cyrix inzitten) : €35 , maar de hoeveelheid ram en de harde schijf gaan de waarde heel erg kunnen beïnvloeden.

die risers : €5 per stuk ?
die boxen : €3 ?

stuurwiel : €5 a €10

Zorofroozo

Legacy Member
voila, nu weet ik toch iets ^^
thx man

nog iemand een seccond oppinion zoals ze zeggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan