delroo
Legacy Member
Het is een LG Flatron L226WTQ-SF, deze is +- 3 jaar oud en heeft dus geen garantie meer.
Heeft geen dode pixels en werkt nog steeds perfect. Jammer genoeg vind ik dit scherm nergens meer terug zodat ik zelf kan kijken welke prijs er ongeveer kan gevraagd worden.
Deze werd aangekocht voor een prijs van +- €250
Met hoeveel zou ik nog moeten tevreden zijn? 80-100€ mits dat dit zeker geen slecht scherm is (Nu nog steeds) Of lijkt me dit teveel/teweinig?
http://gallery.techarena.in/data/513/LG-L226WTQ-SF-Lcd-Monitor.jpg
Alvast bedankt!
Heeft geen dode pixels en werkt nog steeds perfect. Jammer genoeg vind ik dit scherm nergens meer terug zodat ik zelf kan kijken welke prijs er ongeveer kan gevraagd worden.
Deze werd aangekocht voor een prijs van +- €250
Met hoeveel zou ik nog moeten tevreden zijn? 80-100€ mits dat dit zeker geen slecht scherm is (Nu nog steeds) Of lijkt me dit teveel/teweinig?
http://gallery.techarena.in/data/513/LG-L226WTQ-SF-Lcd-Monitor.jpg
Alvast bedankt!