[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Hello,
Ik gebruikte deze laptop altijd om te gamen en te programmeren, ben er zeer tevreden over en heb bijgevolg mn desktop 3maand laten stilstaan.
Nu heb ik een nieuw systeem besteld met 8800GT e.d. en daarom is deze laptop niet meer nodig om te gamen ... Aangezien ik hem dagelijks meesleur naar school zou ik me graag een 14" mac kopen. Daarom moet deze de deur uit.
Het gaat hier om een Amilo M3438G
specs:
------
Ingebouwde apparaten: Stereoluidsprekers, subwoofer, draadloze LAN-antenne, 4 in 1 kaartlezer
Breedte: 40.8 cm
Diepte: 28.9 cm
Hoogte: 3.8 cm
Gewicht: 4.1 kg
cpu : Intel Pentium M 740 / 1.73 GHz centrino
Geheugen : 1024Mb DDR
Harde Schijf : 80Gb 5400Rpm
DVD-writer:
Type: DVD±RW (+R dubbellaags)
Leessnelheid: 24x (CD) / 8x (DVD)
Schrijfsnelheid: 24x (CD) / 6x (DVD±R) / 2.4x (DVD+R DL)
Herschrijfsnelheid cd/dvd: 20x (CD) / 4x (DVD±RW)
scherm:
Display-type: 17" TFT actieve matrix
Max. resolutie: 1440 x 900 ( WXGA+ )
Breed beeldscherm: Ja
Functies: Crystal View
Grafische kaart:
Type: NVIDIA GeForce Go 6800 - PCI Express x16
Videogeheugen: DDR 256 MB
... Dat is zo wat het voornaamste.
"Minpunten":
* Batterij gaat nog 1u20 minuten mee (nieuw 2uur normaal)
* Helemaal rechts tegen de kant van scherm is er een fijn lijntje dat groen schijnt ... Maar is dus echt uiterst rechts dus zie je niet eens, tenzij je er echt op zwart scherm zit te kijken)
* Toetsenbord is QWERTZ (aangekocht in duitsland) maar ik zelf zet het op AZERTY en typ blindelings dus nooit last van gehad
Extra's:
* Draagtas (eventueel ook een 17" breedbeeld rugzak van targus nieuwprijs: 75€
* Vantec notebook Cooling Pad 501 met fan + USB HUB (zwart) 40€ nieuw (maandje of 2 oud)
* Muis van coolermaster (met draad) 15€ nieuw
Laatst bekende laagste prijs € 1.605,- op donderdag 27 april 2006. (op pricewatch)
Heb deze voor 1700€ gekocht 2 jaar geleden in Duitsland zonder de toebehoren.. ALLE kabels & boekjes aanwezig
Wat is dat ongeveer nog waard denken jullie?
Met & zonder extras?
Ik zelf dacht 650€ met extras erbij ongeveer, zou dat mogelijk zijn?
Ik gebruikte deze laptop altijd om te gamen en te programmeren, ben er zeer tevreden over en heb bijgevolg mn desktop 3maand laten stilstaan.
Nu heb ik een nieuw systeem besteld met 8800GT e.d. en daarom is deze laptop niet meer nodig om te gamen ... Aangezien ik hem dagelijks meesleur naar school zou ik me graag een 14" mac kopen. Daarom moet deze de deur uit.
Het gaat hier om een Amilo M3438G
specs:
------
Ingebouwde apparaten: Stereoluidsprekers, subwoofer, draadloze LAN-antenne, 4 in 1 kaartlezer
Breedte: 40.8 cm
Diepte: 28.9 cm
Hoogte: 3.8 cm
Gewicht: 4.1 kg
cpu : Intel Pentium M 740 / 1.73 GHz centrino
Geheugen : 1024Mb DDR
Harde Schijf : 80Gb 5400Rpm
DVD-writer:
Type: DVD±RW (+R dubbellaags)
Leessnelheid: 24x (CD) / 8x (DVD)
Schrijfsnelheid: 24x (CD) / 6x (DVD±R) / 2.4x (DVD+R DL)
Herschrijfsnelheid cd/dvd: 20x (CD) / 4x (DVD±RW)
scherm:
Display-type: 17" TFT actieve matrix
Max. resolutie: 1440 x 900 ( WXGA+ )
Breed beeldscherm: Ja
Functies: Crystal View
Grafische kaart:
Type: NVIDIA GeForce Go 6800 - PCI Express x16
Videogeheugen: DDR 256 MB
... Dat is zo wat het voornaamste.
"Minpunten":
* Batterij gaat nog 1u20 minuten mee (nieuw 2uur normaal)
* Helemaal rechts tegen de kant van scherm is er een fijn lijntje dat groen schijnt ... Maar is dus echt uiterst rechts dus zie je niet eens, tenzij je er echt op zwart scherm zit te kijken)
* Toetsenbord is QWERTZ (aangekocht in duitsland) maar ik zelf zet het op AZERTY en typ blindelings dus nooit last van gehad
Extra's:
* Draagtas (eventueel ook een 17" breedbeeld rugzak van targus nieuwprijs: 75€

* Vantec notebook Cooling Pad 501 met fan + USB HUB (zwart) 40€ nieuw (maandje of 2 oud)
* Muis van coolermaster (met draad) 15€ nieuw
Laatst bekende laagste prijs € 1.605,- op donderdag 27 april 2006. (op pricewatch)
Heb deze voor 1700€ gekocht 2 jaar geleden in Duitsland zonder de toebehoren.. ALLE kabels & boekjes aanwezig
Wat is dat ongeveer nog waard denken jullie?
Met & zonder extras?
Ik zelf dacht 650€ met extras erbij ongeveer, zou dat mogelijk zijn?
