Archief - laptop Amilo M3438G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Hello,

Ik gebruikte deze laptop altijd om te gamen en te programmeren, ben er zeer tevreden over en heb bijgevolg mn desktop 3maand laten stilstaan.
Nu heb ik een nieuw systeem besteld met 8800GT e.d. en daarom is deze laptop niet meer nodig om te gamen ... Aangezien ik hem dagelijks meesleur naar school zou ik me graag een 14" mac kopen. Daarom moet deze de deur uit.

Het gaat hier om een Amilo M3438G

specs:
------

Ingebouwde apparaten: Stereoluidsprekers, subwoofer, draadloze LAN-antenne, 4 in 1 kaartlezer
Breedte: 40.8 cm
Diepte: 28.9 cm
Hoogte: 3.8 cm
Gewicht: 4.1 kg

cpu : Intel Pentium M 740 / 1.73 GHz centrino
Geheugen : 1024Mb DDR
Harde Schijf : 80Gb 5400Rpm

DVD-writer:
Type: DVD±RW (+R dubbellaags)
Leessnelheid: 24x (CD) / 8x (DVD)
Schrijfsnelheid: 24x (CD) / 6x (DVD±R) / 2.4x (DVD+R DL)
Herschrijfsnelheid cd/dvd: 20x (CD) / 4x (DVD±RW)

scherm:
Display-type: 17" TFT actieve matrix
Max. resolutie: 1440 x 900 ( WXGA+ )
Breed beeldscherm: Ja
Functies: Crystal View

Grafische kaart:
Type: NVIDIA GeForce Go 6800 - PCI Express x16
Videogeheugen: DDR 256 MB

... Dat is zo wat het voornaamste.

"Minpunten":
* Batterij gaat nog 1u20 minuten mee (nieuw 2uur normaal)
* Helemaal rechts tegen de kant van scherm is er een fijn lijntje dat groen schijnt ... Maar is dus echt uiterst rechts dus zie je niet eens, tenzij je er echt op zwart scherm zit te kijken)
* Toetsenbord is QWERTZ (aangekocht in duitsland) maar ik zelf zet het op AZERTY en typ blindelings dus nooit last van gehad

Extra's:
* Draagtas (eventueel ook een 17" breedbeeld rugzak van targus nieuwprijs: 75€)
* Vantec notebook Cooling Pad 501 met fan + USB HUB (zwart) 40€ nieuw (maandje of 2 oud)
* Muis van coolermaster (met draad) 15€ nieuw

Laatst bekende laagste prijs € 1.605,- op donderdag 27 april 2006. (op pricewatch)

Heb deze voor 1700€ gekocht 2 jaar geleden in Duitsland zonder de toebehoren.. ALLE kabels & boekjes aanwezig

Wat is dat ongeveer nog waard denken jullie?
Met & zonder extras?
Ik zelf dacht 650€ met extras erbij ongeveer, zou dat mogelijk zijn?

kibo

Legacy Member
aangezien er toch wat enkele minpunten zijn,
zou ik toch maar op 500€ rekenen.
Het is weliswaar degelijke game-laptop,maar is al een beetje "verouderd"

kibo

Legacy Member
@kutteke
ik heb je post verwijderd...dit is hier een prijsschatting.
Wanneer TS een bod ontvangt via pm,mag je infractions verwachten.

kutteke

Legacy Member
kibo zei:
@kutteke
ik heb je post verwijderd...dit is hier een prijsschatting.
Wanneer TS een bod ontvangt via pm,mag je infractions verwachten.

excuseer , ik wist niet dat er een wet tegen het pm'en van forumgangers bestond. aangezien pm's nog steeds PRIVATE zijn ;)

vinteg

Legacy Member
ik heb exact hetzelfde model een wek geleden voor 600€ verkocht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan