The_Cat
Legacy Member
Hoi,
Ik heb hier een Ipod Touch 2g van 16gig liggen. Deze is nu kapot, valt altijd uit (ook met volle batterij) Maar die is sinds een goede 3 maanden uit garantie. Nu om het te laten opsturen en het te laten maken is mij afgeraden omwille van de prijs die dit kan opleveren. Ik vraag mij af of deze kapot eigenlijk nog iets kan opleveren? Dus m.a.w. de onderdelen ofzo?
mvg
Ik heb hier een Ipod Touch 2g van 16gig liggen. Deze is nu kapot, valt altijd uit (ook met volle batterij) Maar die is sinds een goede 3 maanden uit garantie. Nu om het te laten opsturen en het te laten maken is mij afgeraden omwille van de prijs die dit kan opleveren. Ik vraag mij af of deze kapot eigenlijk nog iets kan opleveren? Dus m.a.w. de onderdelen ofzo?
mvg
tnx!