UFO
Legacy Member
Heeft altijd in een ipod sok gezeten in men auto dus deze is in vrijwel uitstekende staat.
Is ondertussen net iets ouder dan 2jaar.
Heb alles nog: factuur,doos ... oortjes zijn in vrijwel ongebruikte staat aangezien de ipod altijd aan mijn autoradio heeft gehangen.
Wat zou ik hiervoor nog krijgen en als er geintereseerden zijn mag er altijd een bodje komen.
Is ondertussen net iets ouder dan 2jaar.
Heb alles nog: factuur,doos ... oortjes zijn in vrijwel ongebruikte staat aangezien de ipod altijd aan mijn autoradio heeft gehangen.
Wat zou ik hiervoor nog krijgen en als er geintereseerden zijn mag er altijd een bodje komen.