Lordgoblin99
Legacy Member
Wie is er geinteresseerd in een ipod touch 4g 32GB. De Ipod verkeert in goede staat. Enkel op de achterkant zijn er kleine krasjes te zien. Deze waren echter niet te vermijden. De achterkant bekrast vrij snel.
Als je de ipod koopt krijg je er nog een nieuwe ongebruikte transparante gel beschermer bij en een groene beschermer die wel al gebruikt is.
Je krijgt ook een nieuwe screen-protector en een armband ( was ik tevreden over, goed om mee te gaan lopen).
Als ik hier nog genoeg geld voor kan krijgen zou ik hem misschien verkopen en met de opbrengst een Chipad met android os kopen.
De Ipod is gekocht in media markt nog geen half jaar geleden geloof ik. Factuur moet ik nog wel hebben.
Als je de ipod koopt krijg je er nog een nieuwe ongebruikte transparante gel beschermer bij en een groene beschermer die wel al gebruikt is.
Je krijgt ook een nieuwe screen-protector en een armband ( was ik tevreden over, goed om mee te gaan lopen).
Als ik hier nog genoeg geld voor kan krijgen zou ik hem misschien verkopen en met de opbrengst een Chipad met android os kopen.
De Ipod is gekocht in media markt nog geen half jaar geleden geloof ik. Factuur moet ik nog wel hebben.
