michiel6661
Legacy Member
Ok dus omdat ik mij een nieuwe witte Ipod Touch 4G 32GB (of 5G kweetnie) ga aanschaffen wil ik mijn Ipod Touch 3G weg (wel pas rond kerstmis ofzo). Ik heb hem aangekocht voor 220 euro dacht ik in Amerika (ong 300 dollar, en in belgie 300 euro). Je krijgt doosje, usb kabel, boekjes erbij buiten oortjes want die zijn kapot (en ook geen apple stickers). En je krijgt er nog een cover bij van skullcandy die een beetje kapot is vanonder maar niet veel.
Hoeveel kan ik hier nog voor krijgen? 100 euro nog?
Samenvatting:
- Ipod Touch 3G 32GB
- USB kabel
- Doosje en boekjes
- Skin/Cover
Hoeveel kan ik hier nog voor krijgen? 100 euro nog?
Samenvatting:
- Ipod Touch 3G 32GB
- USB kabel
- Doosje en boekjes
- Skin/Cover