piemel
Legacy Member
Hallo,
wat kan ik nog krijgen voor een ipod touch 32gig 3de generatie? aankoopdatum ergens rond februari 2010, dus nog met garantie. Ik heb ook nog alle onderdelen BEHALVE de originele apple oortjes (die zijn defect).
Eén probleem: de ipod is (deels) defect, er is iets met de geluidskanalen. Dit is zo bij 4 paar oortjes die ik geprobeerd heb (deze oortjes werken allemaal wel perfect op mijn pc).
Ik weet dat ik nog garantie heb dus ik veronderstel dat dit wel onder garantie valt. Iemand een prijsschatting indien ik deze nog eerst laat maken (dus schatten alsof deze geen defect heeft).
wat kan ik nog krijgen voor een ipod touch 32gig 3de generatie? aankoopdatum ergens rond februari 2010, dus nog met garantie. Ik heb ook nog alle onderdelen BEHALVE de originele apple oortjes (die zijn defect).
Eén probleem: de ipod is (deels) defect, er is iets met de geluidskanalen. Dit is zo bij 4 paar oortjes die ik geprobeerd heb (deze oortjes werken allemaal wel perfect op mijn pc).
Ik weet dat ik nog garantie heb dus ik veronderstel dat dit wel onder garantie valt. Iemand een prijsschatting indien ik deze nog eerst laat maken (dus schatten alsof deze geen defect heeft).
.