Maikie61
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag eens weten wat ik nog voor een iPod touch van de 2e generatie zou kunnnen krijgen. Ik heb hem momenteel al 2 jaar en het wordt tijd dat ik hem eens verkoop!
Hij loopt momenteel onder de hoogste firmware dat hij aankan. 4.2.1 dus, niet gejailbreakt, juist hersteld via iTunes.
Edit: De iPod Touch is 16GB!
Ik zou graag eens weten wat ik nog voor een iPod touch van de 2e generatie zou kunnnen krijgen. Ik heb hem momenteel al 2 jaar en het wordt tijd dat ik hem eens verkoop!
Hij loopt momenteel onder de hoogste firmware dat hij aankan. 4.2.1 dus, niet gejailbreakt, juist hersteld via iTunes.
Edit: De iPod Touch is 16GB!