Archief - Ipod Nano 4GB (2nd Generation)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
hou oud, factuur nog aanwezig, staat...

edit ben niet den enigste hehe

Cerv.Be

Legacy Member
aangekocht: 05/04/2007
Factuur: Aanwezig
Garantie: 2 jaar (dus nog bijna 1.5j)

Staat: Buiten het touchpad & touchknop (deze hebben gebruikssporen) heeft de iPod GEEN krassen (scherm, back, ... krasloos!) omdat deze altijd in een beschermhoesje zat
Er komen wel geen oortjes bij, deze zijn te versleten ;)

Foto's: http://www.robin-hosting.be/sales/ipod_nano/

Cerv.Be

Legacy Member
PsYmon zei:
€80-90 gezien de gebruikerssporen op de touchpad.

Mja als je die 'vlekken' bedoelt op het witte touchpad, deze zieje allemaal als je hem schuin in het licht houdt, of hier met een flits van een camera. Ik denk dat dit normale gebruikssporen zijn van hele tijd met je vinger er over te scrollen ;)

gerco

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
En 129euro kost hij nieuw...

grtz

Kost inderdaag €129 nieuw, maar je gaat deze niet zo gemakkelijk meer vinden omdat de nieuwe generatie van de iPod Nano's al een tijdje uit zijn. En je deze dus nog alleen bij uitzondering gaat vinden.

Psychodweep

Legacy Member
gerdcornelis zei:
Winkel wordt verplicht om 2 jaar te geven.

Wordt hier toch door verschillende mensen gezegd;)

Das dan 2 jaar conformiteitsgarantie (volgens de EU), da wil zeggen, da ge in uw 2de jaar nog garantie kunt bekomen, als ge kunt bewijzen als de fout er al was in het 1ste jaar. Dus eigenlijk met veel te zeggen is da gewoon 1jaar fabrieksgarantie. Ken persoonlijk niemand die nog 2de jaar garantie heeft kunnen bekomen op z'n ipod hoor.

gerco

Legacy Member
Psychodweep zei:
Das dan 2 jaar conformiteitsgarantie (volgens de EU), da wil zeggen, da ge in uw 2de jaar nog garantie kunt bekomen, als ge kunt bewijzen als de fout er al was in het 1ste jaar. Dus eigenlijk met veel te zeggen is da gewoon 1jaar fabrieksgarantie. Ken persoonlijk niemand die nog 2de jaar garantie heeft kunnen bekomen op z'n ipod hoor.

Aah. Dus eigenlijk zeggen ze dat u machien al kapot was in het eerste jaar, maar ge 'r nog een tijdje meehebt voortgewerkt? Aah ja, waarom ni... :unsure:

Cerv.Be

Legacy Member
Ik heb deze aangekocht in Makro Eke, en Makro is VERPLICHT uw kapotte eender welk toestel terug te nemen (en doet dit ook). Zij geven op alles 2 jaar garantie, als het niet gerepareerd raakt of een ander toestel krijgen krijg je meestal een waardebon voor in de winkel zelf

En ja, ik werk al 4j in de Makro voor iets ^^

Psychodweep

Legacy Member
Da zal dan wel een uitzondering zijn... dat die zelfs dan voor de verplichte 2 jaar garantie al 2 jaar gaven is ferm.... dacht dat da pas in 2005 werd ingevoerd :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan