jastas
Legacy Member
Heb hier nog een ipod G3 15Gb, waarvan de batterij wel "uitgeput" is.. Op netspanning werkt ie prima!
Verder zit er nog een dock, iSkin (beschermhoesje), FM transmitter (Griffin), kabel (firewire EN usb2) en een tweede usb kabel bij. Ook de voeding heb ik nog.
Hoeveel zou deze nog waard zijn (een vervangbatterij koop je voor een goeie 20eur)?
Verder zit er nog een dock, iSkin (beschermhoesje), FM transmitter (Griffin), kabel (firewire EN usb2) en een tweede usb kabel bij. Ook de voeding heb ik nog.
Hoeveel zou deze nog waard zijn (een vervangbatterij koop je voor een goeie 20eur)?