Mikkel
Legacy Member
Hi,
Wat zou ik nog kunnen krijgen voor:
iPod Classic 4G 40GB Wit model 2004
Gebruikerssporen aanwezig, merendeel op achterzijde.
Mac2Sell zet deze op 40€ incl indien in perfecte staat.
Er is een probleem met de Ipod na het opladen. De batterij warmt op waardoor de knoppen vooraan niet meer reageren zoals deze zouden moeten. Dit was blijkbaar een gekend probleem..(?) Na "afkoelen" werkt de iPod naar behoren.
De laatste software staat er op geïnstalleerd.
Alvast bedankt voor de reacties!
Wat zou ik nog kunnen krijgen voor:
iPod Classic 4G 40GB Wit model 2004
Gebruikerssporen aanwezig, merendeel op achterzijde.
Mac2Sell zet deze op 40€ incl indien in perfecte staat.
Er is een probleem met de Ipod na het opladen. De batterij warmt op waardoor de knoppen vooraan niet meer reageren zoals deze zouden moeten. Dit was blijkbaar een gekend probleem..(?) Na "afkoelen" werkt de iPod naar behoren.
De laatste software staat er op geïnstalleerd.
Alvast bedankt voor de reacties!
