keeper
Legacy Member
Hallo,
Ben momenteel aan het wachten op de 3G en zou men oude iPhone misschien willen verkopen indien ik er een goede prijs voor krijg.
Het is de 8GB versie en de staat is zeer goed. Draait momenteel nog wel firmware 1.1.2 met X-sim. Dit omdat ik er nooit problemen mee heb gehad en ik het risico niet wou nemen om hem te updaten.
Welke prijs zou ik hiervoor nog kunnen krijgen? 250-300 dacht ik zo?
Greetz
Ben momenteel aan het wachten op de 3G en zou men oude iPhone misschien willen verkopen indien ik er een goede prijs voor krijg.
Het is de 8GB versie en de staat is zeer goed. Draait momenteel nog wel firmware 1.1.2 met X-sim. Dit omdat ik er nooit problemen mee heb gehad en ik het risico niet wou nemen om hem te updaten.
Welke prijs zou ik hiervoor nog kunnen krijgen? 250-300 dacht ik zo?
Greetz
