bertpriem
Legacy Member
Ik heb vorige week mijn iPhone 4 binnengedaan bij een erkende hersteller.
Probleem is als volgt :
Als ik iemand bel, verstaat de andere beller mij niet, maar ik hem wel.
Waarschijnlijk microfoon kapot. Ben dan naar erkend hersteller geweest, microfoon laten vervangen. Getest en hij werkt. Ik blij natuurlijk.
Maar de volgende dag, belt er iemand mij, hetzelfde probleem. De tegenpartij verstaat mij niet.
Ik ben dan terug geweest naar de hersteller en die zegt dat ik het moederbord moet vervangen.
Weet er iemand hoeveel ik moet vragen voor deze iPhone of waar ik hem goedkoop kan laten herstellen ? Of een 'andere' methode weet om het zo goedkoop mogelijk te houden ?
Probleem is als volgt :
Als ik iemand bel, verstaat de andere beller mij niet, maar ik hem wel.
Waarschijnlijk microfoon kapot. Ben dan naar erkend hersteller geweest, microfoon laten vervangen. Getest en hij werkt. Ik blij natuurlijk.
Maar de volgende dag, belt er iemand mij, hetzelfde probleem. De tegenpartij verstaat mij niet.
Ik ben dan terug geweest naar de hersteller en die zegt dat ik het moederbord moet vervangen.
Weet er iemand hoeveel ik moet vragen voor deze iPhone of waar ik hem goedkoop kan laten herstellen ? Of een 'andere' methode weet om het zo goedkoop mogelijk te houden ?