Archief - Iphone 4 32GB met waterschade

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

connors

Legacy Member
Beste,

Normaal gezien heb ik wel een idee van wat de waarde is van bepaalde dingen die ik verkoop maar bij deze is het toch een wilde schatting dus ik zou het eens van iemand anders willen horen of van vele iemand andersen :).

Ik heb een Iphone 4 in het zwembad laten vallen, enkele maanden geleden en ik heb hem gemaakt. Resultaat: ik gebruik mijn Iphone nu weer een maand of iets meer zelfs, zonder enig defect buiten een wazige camera (lees iets of wat wazige foto's).

Ik zit dus eigenlijk met een perfect werkende Iphone 4 32GB van september vorig jaar met wazige foto's van de achtercamera.

Wat zou ik daar nog voor kunnen krijgen denken jullie?

Alvast bedankt

Oxii

Legacy Member
Ik dacht toch nog 300 + euro , aangezien de meeste mense die camera toch ni gebruike

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

cisv

Legacy Member
Denk dat je er nooit €300 voor krijgt als je eerlijk bent en vertelt tegen de koper dat hij eens in een zwembad viel, wat ik wel verwacht van een verkoper...

connors

Legacy Member
Mja hoe dan ook werkt hij al wel 2 maanden perfect mits vervanging van enkele onderdelen...

ThE BuGGeR

Legacy Member
hij is dus helamaal in het water gevallen of enkel het stuk met de camera? als hij er helemaal in heeft gelegen is de garantie op alles weg dus niet alleen de camera...

connors

Legacy Member
Hij zat in men broek terwijl ik in het zwembad lag, volledig dus...

Zymp

Legacy Member
Je zou eens moeten een foto hier plaatsen van de camera, als voorbeeld, dan is dat beter in te schatten.

Maar ik denk sowieso, dat er niemand nog effectief 300 euro voor gaat bieden.

SXe

Legacy Member
Kan je die niet gewonnen binnen doen voor garantie om de reden dat de foto's wazig zijn. Toch niemand die moet weten dat die in't water gevallen is? :p

ThE BuGGeR

Legacy Member
SXe zei:
Kan je die niet gewonnen binnen doen voor garantie om de reden dat de foto's wazig zijn. Toch niemand die moet weten dat die in't water gevallen is? :p

Apple gaat da wel ff checken denk ek.. Als ze zien da die lintjes vanbinnen verkleurt zijn geven ze u geen garantie nimeer

Gprb_

Legacy Member
Zoek iemand met een iPhone 3GS , die een verzekering heeft voor waterschade , laat hem bellen naar Mobistar om te zeggen dat hij een 4 heeft en laat dat imei nummer veranderen , wacht een paar weekjes en bel dan na pro assis en zeg dat je een voorvalletje hebt gehad en voilà ..

Tricky9

Legacy Member
haha straks staat er bij gezocht "eigenaar met iphone 3gs en verzekering tegen waterschade" :p

Dit is trouwens een typisch voorbeeld "van anti-selectie" Mensen met een gsm verzekering kopen die met de gedachte er zowiezo ooit gebruik van te maken(profiteren).
De enigste redenen dat ik op dit uur dan ook wakker ben is dan ook door verzekeringen en het idiote examen dat ik er van heb ;)

connors

Legacy Member
Ach kijk jongens, ik zet hem erop! Hij is perfect in orde (ik mail er nu mee) en als niemand hem wil hou ik hem gewoon bij. Ik heb net een 32gb 4s gekregen van het werk dus de keuze is groot. Deze of de 4s. Bedankt allemaal.

Mvg

Quintin47

Legacy Member
Waterschade is jammer genoeg het ergste wat er kan gebeuren met een iPhone. Beetje onvoorspelbaar hoe hij in de toekomst gaat reageren hierop. Ik ben sinds kort bezig met het oefenen om iphones te herstellen/pimpen! 😊 als je hem dus wil verkopen voor een mooie prijs, heb ik eventueel wel interesse. Je mag me altijd een bericht sturen. Veel succes met de verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan