Dumbino
Legacy Member
Hello.
Ik weet dat er al threads zijn over de prijsschatting van de iphone 4,
Maar mijne heeft een kleine mankement.
Even wat gegevens:
- aangekocht september 2010 (factuur heb ik nog, maar weet niet als deze 2jaar garantie kreeg.. Maar dat is normaal wettelijk verplicht?)
- ios 5
- altijd screen protector gebruikt, dus retina scherm is krasvrij
- een zichtbare kras (niet zeer duidelijk) op de achterkant,
En enkele krassen door gebruik (nauwelijks zichtbaar)
Het mankement is het volgt, veel iphone 4's hebben hiermee te maken
* een ongevoelige homeknop
Druk je hem echter volledig aan de rechterkant in, werkt het perfect.
'k zou dus graag weten naar welke prijs ik zou moeten richten indien ik het zou verkopen.
Mvg
Ik weet dat er al threads zijn over de prijsschatting van de iphone 4,
Maar mijne heeft een kleine mankement.
Even wat gegevens:
- aangekocht september 2010 (factuur heb ik nog, maar weet niet als deze 2jaar garantie kreeg.. Maar dat is normaal wettelijk verplicht?)
- ios 5
- altijd screen protector gebruikt, dus retina scherm is krasvrij
- een zichtbare kras (niet zeer duidelijk) op de achterkant,
En enkele krassen door gebruik (nauwelijks zichtbaar)
Het mankement is het volgt, veel iphone 4's hebben hiermee te maken
* een ongevoelige homeknop
Druk je hem echter volledig aan de rechterkant in, werkt het perfect.
'k zou dus graag weten naar welke prijs ik zou moeten richten indien ik het zou verkopen.
Mvg
