ShiryuX
Legacy Member
Even nodig om een check te doen:
- iPhone 4, 16Gb, zwart in zéér goede staat (1 licht krasje in een hoek), 6tal maanden oud.
- Is simlocked (gekocht bij Franse carrier), maar volgens mijn weten unlockable via Ultrasn0w want de iPhone is nog op 4.1 (baseband 01.59.00)
- Doosje + accessoires bijgeleverd (normaalgezien)
Hoeveel is dit waard zouden jullie zeggen?
- iPhone 4, 16Gb, zwart in zéér goede staat (1 licht krasje in een hoek), 6tal maanden oud.
- Is simlocked (gekocht bij Franse carrier), maar volgens mijn weten unlockable via Ultrasn0w want de iPhone is nog op 4.1 (baseband 01.59.00)
- Doosje + accessoires bijgeleverd (normaalgezien)
Hoeveel is dit waard zouden jullie zeggen?