tonycattoor
Legacy Member
Ik zou graag mijn Iphone 3GS verkopen wegens de aankoop van een Iphone 4 en ik vroeg me af hoeveel ik daarvoor nog zou kunnen vragen.
Het gaat over een Iphone 3GS 16GB, de witte versie (zie link) met IOS 4 erop.
http://bindapple.com/wp-content/uploads/2010/07/apple-iphone-3g-16gb-white.jpg
Hij is in perfecte staat, geen enkele krasje erop. Alles werkt nog perfect en heb zelfs nog de originele verpakking + toebehoren.
Laat maar horen, bedankt
Het gaat over een Iphone 3GS 16GB, de witte versie (zie link) met IOS 4 erop.
http://bindapple.com/wp-content/uploads/2010/07/apple-iphone-3g-16gb-white.jpg
Hij is in perfecte staat, geen enkele krasje erop. Alles werkt nog perfect en heb zelfs nog de originele verpakking + toebehoren.
Laat maar horen, bedankt