Techno Patat
Legacy Member
Hallo,
Ik had vroeger een iPhone 3Gs en deze is na 1.5jaar kapot gegaan! Het scherm was slecht aanraakgevoelig, de mic is kapot en de luid/stil knop heeft het ook begeven! Nu hield ik de iPhone wel als Mp3 speler die in mijn radio wekker zit ingeplugd!
Onlangs kreeg ik een smsje van een kennis van me die ook een 3Gs heeft en de zijne is ook kapot! Maar niets dat niet kan hersteld worden met eigen schroevendraaiers! Nu wil hij de mijne kopen maar ik heb geen idee wat ik moet vragen voor een iPhone die enkel nog veel stukken kan gebruikt worden! (glas is nog goed bij de weg, het is echt de aanraakgevoeligheid die het begeeft!)
Ikzelf dacht aan iets van 50 EUR! Dan kan ik er nog iets mee kopen en hij moet geen nieuwe iPhone kopen... Maar aangezien ik meestal er redelijk naast zit qua prijsschattingen wou ik het toch hier eens vragen
!
Ik had vroeger een iPhone 3Gs en deze is na 1.5jaar kapot gegaan! Het scherm was slecht aanraakgevoelig, de mic is kapot en de luid/stil knop heeft het ook begeven! Nu hield ik de iPhone wel als Mp3 speler die in mijn radio wekker zit ingeplugd!
Onlangs kreeg ik een smsje van een kennis van me die ook een 3Gs heeft en de zijne is ook kapot! Maar niets dat niet kan hersteld worden met eigen schroevendraaiers! Nu wil hij de mijne kopen maar ik heb geen idee wat ik moet vragen voor een iPhone die enkel nog veel stukken kan gebruikt worden! (glas is nog goed bij de weg, het is echt de aanraakgevoeligheid die het begeeft!)
Ikzelf dacht aan iets van 50 EUR! Dan kan ik er nog iets mee kopen en hij moet geen nieuwe iPhone kopen... Maar aangezien ik meestal er redelijk naast zit qua prijsschattingen wou ik het toch hier eens vragen
!