Thierrichi
Legacy Member
Graag een prijsschatting voor een zwarte iPhone 3GS 32GB.
Met factuur en alle accesoires.
Aankoopdatum: 03/04/2010
Kleine bemerking, iPhone ging kapot in december 2010, binnen gedaan en een volledig nieuw toestel gekregen. Weet niet hoe dit juist zit voor de garantie?
Loopt deze dan voort of krijg je dan nieuwe omdat het om een ander toestel gaat?
Met factuur en alle accesoires.
Aankoopdatum: 03/04/2010
Kleine bemerking, iPhone ging kapot in december 2010, binnen gedaan en een volledig nieuw toestel gekregen. Weet niet hoe dit juist zit voor de garantie?
Loopt deze dan voort of krijg je dan nieuwe omdat het om een ander toestel gaat?