kabouterwesley
Legacy Member
Minpunt = De volumeknop was er is uitgevallen (jah letterlijk uitgevallen
) En heb deze dan vastgelijmd maar kan nu enkel nog het volume harder zetten via deze knoppen.
Gaat natuurlijk nog wel via scherm en werkt voor de rest perfect en enkel wat krasjes op de achterkant.
) En heb deze dan vastgelijmd maar kan nu enkel nog het volume harder zetten via deze knoppen.Gaat natuurlijk nog wel via scherm en werkt voor de rest perfect en enkel wat krasjes op de achterkant.