Phaetor
Legacy Member
Ik heb een andere smartphone gekocht en wil mijn iphone 3g verkopen.
Maar er zijn wat kleine problemen mee.
Er zit bvb wat stof onder het scherm (gekend probleem?). Dit zie je wel niet als het scherm aan staat.
+ sporadisch valt de connectie met de simkaart ff weg en dan moet ik de pincode opnieuw intoetsen, kan ook aan mijn simkaart liggen eigenlijk want dat is al een best oude i dunno ..
Uiterlijk ziet het toetsel er nog bijzonder goed uit. Geen krassen op het scherm of achterkant. Ook geen scheurtjes aan de earplugs ingang.
Wat zou deze iphone nog waard zijn?
Maar er zijn wat kleine problemen mee.
Er zit bvb wat stof onder het scherm (gekend probleem?). Dit zie je wel niet als het scherm aan staat.
+ sporadisch valt de connectie met de simkaart ff weg en dan moet ik de pincode opnieuw intoetsen, kan ook aan mijn simkaart liggen eigenlijk want dat is al een best oude i dunno ..
Uiterlijk ziet het toetsel er nog bijzonder goed uit. Geen krassen op het scherm of achterkant. Ook geen scheurtjes aan de earplugs ingang.
Wat zou deze iphone nog waard zijn?